شوک بزرگ به تیم ملی آمریکا و باشگاه زنیت قازان؛ کناره گیری اندرسون از والیبال

شوک بزرگ به تیم ملی آمریکا و باشگاه زنیت قازان؛ کناره گیری اندرسون از والیبال

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی والیبال ایران؛ متیو اندرسون، ستاره مطرح والیبال آمریکا با انتشار بیانیه ای از خداحافظی موقتی با دنیای والیبال خبر داد. وی که در تیم باشگاهی زنیت قازان روسیه توپ می زند، پس از فسخ قرارداد خود با این تیم  با اشاره به عدم هرگونه اختلاف با مسئولان و هم تیمی های خود در زنیت قازان نوشته است: تصمیم گرفته ام برای مدتی از والیبال دوری کنم چراکه از بازی کردن خسته شده ام. این یک تصمیم شخصی است و ارتباطی به اختلاف نظر با مسئولان، کادر فنی و هم تیمی های من در زنیت قازان ندارد.

 

وی در ادامه با اشاره به استرس زیاد ناشی از حضور مدام در مسابقات والیبال تصریح کرده: از هنگامی که بازی حرفه ای خود را شروع کردام تا کنون  هیچوقت فرصت کافی برای همراهی خانواده ام را نداشتم و قرار گرفتن در چنین موقیعتی بسیار استرس زا است.


اندرسون در پایان از بیماری افسردگی خود پرده برداشته و نوشته است: من دچار افسردگی هستم و این مشکل پیش از آغاز فصل جدید به اوج خودش رسیده است. ابتدا تصور می کردم، توانایی غلبه بر آن را دارم اما متاسفانه موفق نشدم.  فکر می کنم این استراحت می تواند به من کمک کند و امیدوارم طرفداران زنیت این موضوع را درک کنند.

 

گفتنی است، متیو اندرسون سومین بازیکن امتیازآور مسابقات لیگ جهانی 2014 است که موفق شد به همراه کشور آمریکا قهرمان بیست و پنجمین دوره این رقابت ها شود.


منبع:arefvolleyball


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 8 آبان 1393برچسب:, ] [ 19:0 ] [ AREF ]
[ ]

هدایت به بالا